Календарне планування 2 клас НУШ


  1 семестр

Тема тижня: «Що змінилося в мені?»
Тема тижня: «Що змінилося у школі?» 
Тема тижня: «Які причини змін у природі восени?»
Тема тижня: «Які зміни залежать від мене, а які – ні?» 
Тема тижня: «Як я отримую та сприймаю інформацію?»
Тема тижня: «Як я можу дізнатися про події минулого?» 
Тема тижня: «Як я можу розкривати таємниці природи?» 
Тема тижня: «Як відрізнити фантазії/вигадки та реальність?» 
Тема тижня: «Що таке територія?»
Тема тижня: «Що на території мого населеного пункту доступно для всіх? Свій особистий простір» 
Тематижня:«Повагадо себе та інших людей»
Тема тижня: «Мальовнича природа рідного краю»
Тема тижня: «Що може об’єднати спільноту?»
Тема тижня: «Чому довіряють другові/подрузі?»
Тема тижня: «Чи може існувати спільнота без правил і законів?»
Тема тижня: «Які спільноти є в природі?»

  2 семестр


 
 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу