Календарне планування 2 клас НУШ - Тема тижня: «Що змінилося в мені?»



Понеділок
02.09
Вівторок
03.09
Середа
04.09
Четвер
05.09
Пятниця
06.09
Українська мова та читання
ДЗВІНОЧОК КЛИЧЕ У КРАЇНУ ЗНАНЬ
1. Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником.
Звуко-буквений склад слова.

ЗВУКИ І БУКВИ.
2.Звуко-буквений склад слова.
Л. Шостак «Шкільний дзвінок».
3. Л. Шостак «Шкільний дзвінок».
Звуко-буквений склад слова.

4. Звуко-буквений склад слова.
А. Костецький «Головна професія – школяр»

5. А. Костецький «Головна професія – школяр». Звуко-буквений склад слова.

6. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах.
Математика
 «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас»
1. Нумерація чисел першої сотні.


2. Порівняння чисел.


3. Додавання і віднімання на основі нумерації.


4. Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання у межах 10
Я досліджую світ
1.Моя країна Україна, а я її – дитина.
2.Пізнаю себе.
3. Я в школі.

Українська мова та читання
1. Я в школі.
Позакласне читання.
Веселі хвилинки.
Дизайн і технології
1.Зміни довкола нас.
Виготовлення колажу за зразком «Про мене».

Образот-ворче мистецтво



1.Дивовижний світ мистецтва. Види мистецтва. Зображально-виражальні засоби.

Музичне мистецтво



1.Дивовижний світ мистецтва. Регістр. «Пастораль». В.Косенко «Диво-осінь». А.Олєйнікова, Л.Ратич

Російська мова (курс за вибором)

1. Здравствуй, школа!
2. Как вести себя во время слушания


Архів блогу